Wednesday, June 29, 2011

neena lilians a.k.a lily mily

who's lily ? kepada kawan-kawan ku yang kat myspace sahaja yang mengenali nama ini. okay fine. sebenarnya lily tuh nama yang kawan-kawan aku kat myspace sahaja yang panggil aku dengan nama itu. tiada kena mengena langsung ngan diri ku ini =.='

entah kenapa nama itu yang aku letak lam myspace. konon hot letew. maafkan aku shabat myspace ku sekalian. haha. ehem. sesungguhnya aku kesal. lebih daripada 2000 kawan aku kat myspace memanggil ku dengan nama itu. so semua tu percaya kot yang tu nama aku. entah. aku harap aku dapat di maafkan. sekurang kurang nya at least aku berterus terang jugak. kan? damn.


lagipula itu zaman budak-baru-nak-naik. huh. sekarang? aku suka low profile saja. biarla budak-budak remaja lain pulak yang naik. haha. lagi pun aku dah sedar yang aku nih semakin tua. bukan semakin muda. ye dak? smpai bila nak hidup dalam khayalan je kan.

dan myspace pun dah bankrup. haha. semua dah berhijrah ke facebook. so tade hal la. aku mulakan lah balik ape yang aku salah tu. korang paham ke ? aku pun dah cakap berbelit macam tambi dah ni. adoy. hehe.


sekarang aku lebih selesa dengan nama nina. sebab nama nina di ambil dari nama aku yang betul iaitu nik nabihah mohd :) so asalnya famili aku panggil aku dengan nama 'nikna' tapi lame lame terus bertukar sikit jadi nina ^_^


tapi sekali lagi aku ubah ejaan daripada NINA kepada NEENA. tapi sebutan nya dan pronounce dia masih sama bukan? so , nooo biggie lah ek. bagi kelainan sikit. hihi. lebih modern. auuuwwww.



itu sajalah yang aku nak citer dari tadi. hahaa. sekian , terima kasih. bye!

No comments:

Post a Comment