Sunday, June 26, 2011

heppy anniversary. 2 years already :D

pukul 6.00 am plus plus. suis aircond di-off kan oleh emak aku selepas solat subuh ditunaikan oleh beliau. aku terkejut pabila bunyi emak aku membebel menyuruh adik aku bangun pegy sekolah. huhu.

celik je mata. tangan aku terus mencari-cari handphone dibawah bantal.

'1 message'
oleh encik bucuk.



he said :

happy anniversary sayang... love you so much.. muahhhhhhhh.


walaupun ringkas dan padat , aku terharu. dia yang message aku dulu. huhu.

then baru la aku reply message dia. lambat sikit. hihi.


terus aku tersenyum. im very very mery happy today! pejam celik pejam celik genap sudah dua tahun kan kan.


sejujur jujurnya hubungan aku sebelum ni dengan ex ex bf aku belum pernah cecah sampai dua tahun. sedih betul.


aku rasa yang paling lama pun setahun lima bulan cam gitu je kot. asyik clash je. camne nak kekal. hahaaa. ops. lupekan kisah lamaaa.

emmmmmmmm yelaa bagi korang dua tahun tu ape la sangat kan? berbanding ngan hubungan korang korang yang dah mencecah tiga hempat tahun kan? :P tapi aku nak-jugak-kecoh kecoh. sukeatyyyyy la weyyy. belog akuh hahaaaa.


so plan kitorang arini ialah dating. sudah dua minggu tak ketemu. kangeeen bangat :D

JENG JENG JENG ! ( BUNYI DRAMATIK SIKIT )





oke sorry over eksaited pulak. hihik. nih pic sebelum pegy dating :P



teruskan perjalanan menuju ke town. tujuan utama adalah untuk mengisi perut di chicken rice shop. huhu.





nih air kitorang. aku punye ice lemon tea. dye punye milo ais je.
air nih telah pun kitorang minum then baru snap picture :P akibat kehausan. hehe.







lame gile kottttt tunggu makanan. tapi tak sampai pun! chicken rice shop service dye low sikit :( and kitorang pun nak cancel makanan. tapi tak boleh. so tapau jee tanda protes! muahahaa :P







buat muke manjee letewwww >.< ishhhh!


&&

then next stasionn ~~ karoeke ,



tapi dia sowang je yang nyanyik. akuh malu and takut dia tak lena tidur pulak kalau dengar sowe aku yang merdu nih. hihi ( camera quality low la pulak. adeyy. spoiled tol la. huhu )


dan disebabkan kitorang belum lagi makan. kitorang pun pegi lah lepak lepak kat kedai emak angkat dia nih. haha :P and makan kat situ jela. yang tapau tadi aku bagi mama aku je makan. heeee.

dan pabila sudah lama lepaking di situ lalu aku mengajak nya supaya menghantar ku pulang. cis. skima gile ayat. urghhh


ini picture yang di snap dalam bilik selepas di hantar pulang oleh ciksayang :p





ape ape pun im very heppy today. thanks alot syg ;)
semoga cinta kita berkekalan hingga ke akhir hayat. diredhai. direstui. halal.

dan di rahmati. insyAllah. amin. i love you. there is no one can replaced you from myheart.

No comments:

Post a Comment