Tuesday, June 28, 2011

justin bieber looks alikeee! ohhh she's so aweesomee!

sedang aku duduk duduk minum teh tarik di depan tv.. tiba-tiba adik aku memanggil nama aku dan menyuruh aku tengok kat youtube tentang pompuan nih yang cam justin bieber.


aku terkejut berukkk! sikit lagi nak pengsan. hihi. overrr ek? hihi. sorry la yoob.

tapi memang betul la weeeyyy macam justin bibir betul! tapi lagi comel and lagi pandai nyanyi kooot. aku bukan suke sangat ngan bibir nih. tapi pompuan nih cool gila. suke ;)

persembahkan... DANI SHAY!! tepok tepok. hihi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-













camer tak ? hahaa.




nih at american got talent. sumer judges pom suke diaa ;)




AKU LAGI LA SUKAAA. sebab suara dia lagi best dari justin betul. haha. lagi pun dia macam real sikit. hihi oke lah bye!

No comments:

Post a Comment