Saturday, April 23, 2011

to mydearest little sis , heppi bufday (:



adik aku yang pakai spek tuh. cute tak? cakap tak!







so today , birthday girl a.k.a myadik bongsu * heppi birthday ! huhu :D

ohmaigahhh. ramai siot sanak saudara aku birthday bulan april nih. termasuk lah mama aku yang tersayang pun bulan april. nasib baik aku masih tak berkeje. kalau tak, nanye kene beli hadiah tuk diorang.kehkehkeh. * eh hai ma!


so hari ni 23 april 2011. bermakna adik aku yang bongsu nih dah pun berumur 16 tahun.


so aku nak citer la sikit tentang adik aku yang bongsu ni. haaaa zaman aku kecik kecik duluuu , aku suke dan selalu aje bergadoh dengan dia nih. gadoh tarik tarik rambot , cubit sampai lebam , sepak laju laju, guna cekam ghimau terkam dia sampai berdarah sana sini! haha. serious dowh. tak tipu! pastu bila mama aku balik keje je, mula la dia dia setat ngadu kat mama akuh. cis bedebah.


gila bab* jahat kan aku dulu? ala. bukan aku sorang je. dia pun balas balik la.
kire same same merasa. baru adil dan saksama. baru adik dengan kakak. hahah.


tapi , aku nih kejam sekejap jee. lepas aku dah puas hati , baru aku menyesal.


terus amik minyak gamat sapu kat luka luka dia. kira aku nih kakak yang perihatin la jugak. hihi. pastu pujuk pujuk dia. huahuhauaa. pastu bebaik balik. bengong tak ?

ha tu la diaaaa. hubungan adik beradik takan putus. ibarat kuku dengan daging. ibarat betis dengan peha. ibarat kipas dengan siling. ibarat.... ape yang aku merepek nih? heh. dan dia jugak seorang adik yang garang (orang terengganu cakap bekeng nk mampuh) kadang kadang la. ikut mood. haihhh. biasalah anak bongsu kan.

manja tahap gaban. kadang kadang aku rasa nak je bagi penampor kat dia nih. menyampah! mama dan abah aku memang manjakan dia nih. cakap aje nak apa , terus di bagi! wahhhh. kalau aku , huh. tunggu kucing bertanduk laa jawabnye.


tapi takpe , sebagai kakak aku harus bersabar. huhuhuhu. yeye jeekk. hehe. tapi kalau dia tengah okay tu kira ngam jugak lah dia dengan aku. dia kelakar. macam apek senario. suka gila time dia berlawak. * ehem. puji adik senirik. kihkih


ehhhh dahla. aku dah banyak merapu nih.



arghh...




okelah. aku sebagai kakak ingin mengucapkan happy birthday !



bye!

3 comments:

  1. oit, memang tak kiut! gedik kot! menyampah aku *jeles tahap gaban sebab zaman rokstar aku dah lepas* ngaa ;p

    ReplyDelete
  2. hahaaaa. tp sbelum dorang rokstar , mmg mu ah top dulu. hahaa. aku masih ingat lagi zaman itu kakyong! dimana rambut mu seperti orang cina . wehuuuuuu

    ReplyDelete
  3. wahahaha... sesungguh aku rindu waktu itu! tapi dok leh lawan mu, sebab mu lagi TOP!
    dengan kate laen, sek kite memang top! nok wat gane...hahahah

    ReplyDelete