Friday, April 22, 2011

i'm tired already..

aku malas sebenarnye nak cerita masalah aku. tapi lagi di pendam, lagi sakit hati aku ni. sepanjang aku berkawan , aku masih belum jumpa yang betul betul dikira kawan baik aku, bestie, BFF or whatsoever u call it. aku tak pernah ada. serious. hmm.


kalau ada pun , sekejap aja. then hilang. macam zaman aku sekolah pun memang macam ni. sekejap ada. then terus menyepi kan diri. lepas abish sekolah , terus tak contact. aku pun tak tahu la kenapa. sedih sungguh.


sekarang aku okay la. berkawan dengan semua orang. lagi best. tapi manusia tetap manusia. perut busuk tu tetap ada. cis. menyampah betul dengan menda alah ni. damn.


kita dah cakap elok- elok , di cakapnya kita jahat. taknak kawan dengan dia la apela.


contohnya, aku dengan member aku si B tengah nak order makanan kat kawan aku yang bernama M nih. M nih nak pegy kenny rodgers . kitorang order la.

tapi aku lupe nak tanye dia yang bernama S tuh. then, aku pun bersenang lenang lah duk online. memang langsung tak ingat yang dia (S) tu tak makan lagi! sumpah. (lagipun dia bukan satu bilik dengan aku) yang dia (S) pulak , dah tau orang nak order makanan tu cepat cepat lah bagitau.


dicakapnya ; eleh! nina tuuu ingat aku tak mampu ke beli makanan kat situ? ingat aku takde duit ke?


maysAllah..... ade ke patut dia cakap macam tu? dah la nama aku sorang je dia petik. berdesing telinga aku nih. maybe korang rasa small matter kan. takpayah nak kecoh kecoh kan kan. tapi tu lu orang yang cakap. tapi dia cakap?


adeiihhh. penat dooowww nak jaga hati orang nih. hatiii orang je yang kita nak jaga. hati kita ? dah terluka bernanah pun takde sapa yang amik tau kan?


actually , dia tak cakap pun depan aku. dia bagitau member aku lagi sorang. heh. depan aku kemain lagi kauuuuuu ye. siap senyum manis. lengsung pipit terselah. bukan setakat lensung pipit, lensung batu pun dah terkeluar ye.tapi bila belakang aku? kau cakap aku macam tu ye? cilakak kauuuuu.


dan aku bukan jenis suka cakap belakang belakang weh. aku suka tanya terus depan depan. bia aku nak tengok sikit reaksi dia.


aku gi tanya dia elok elok. takut dia ada terasa hati dengan aku. sedangkan aku tak terniat pun. tapi bila aku tanya , dia cakap takde pape. dia dah lupakan.


aik ? camgituuuu pulekkk ? hah. takpe takpee. baguslah kalau macam tuuu.


aku taknak nanti kau berperasangka buruk tentang aku lagi. cuba kau bukak minda dan hati kau ye. bukak luas luas. tenangkan hati. jangan duk pikir orang nih jahat semua je ye. dan jangan kau anggap kau semua betul.


kepala kauu yang keras tu sila lembut lembutkan sikit. kawan bia ikhlas. jangan dibelakang kau duk potpetpotpet. di depan , manis ayu semua ada.




okelah. lega sikit hati aku nih. okeee byee!

No comments:

Post a Comment