Tuesday, February 1, 2011

marah ney . grrr

di sini aku ingin mengatakan yang hari ini aku mmg dalam mood marah. huhhhh.
adew one gurl ney yang bajet diri dia ' perfect ' . omaigooddddd. pagy-pagy lagy dye dah hembus kemarahan dye at aku. dh la wamai owg lam kelas tuh. mmg futimak wa ckp luuu. haihhh.


sbb nyee ?

sbb aku tak dtg umah dye wat esement. perghhh. ingtkn kes beso. kes aku curi barang dye ke. kes aku ter'ogol dye ke. ter sepak , tertendang , ter kentut depan muke dye ke , ter ter ter kes hape ke. kire boleh la aku pertimbangkan mood dye kan. ney , nk marah tah papeee jee !

cube la ckp leklok wahai cik kak weyh . aku ney manusia , ade perasaan malu tauk?
yang ko duk laung kuat-kuat nama aku and serang aku cmtuh kenapa ? dah gila nk mamp*s eyy?
kee dah lame hidup ? * ( marah ney ) haihhhhh. dah la pagy lagy. mmg tyme tuh aku blurr blurrr jee.
mcm pelik and mmg blurr lah aku kene mrh pgy td. lepas lame fikir baru tauu yang aku di malu kan. siaal kan ? .


yeee. mmg dye sial pung. bukan nak buat jahat , tp dah dye buat aku jd cmney.
mmg sblm ney pong sume tak suke dye and care dye tuh. depan- depan muke baik doe.
mmg pijak semut pong tak mampos. adeiii. tapi mulut cm lakhnat . dah la tak lawa. kalau perfect takpeeee laaa ! ney tak . duk mngta owg ney , duk mgata owg tu . mgata aku pun adew. dah dye duk mgata aku kat kawan- kawan dye. kawan dye tuh , kawan dengan aku gak . so mmg slalu jew smpai at telinga aku neyh. hahaaa . dari mula kenal , mmg tak brubah prangai dye tuh. dye ingat owg suke sangat laa dgn dye tuh. yelaaa * MEMANG DEPAN-DEPAN SUME OWG NAMPAK CAM SUKE JEW BERKAWAN DENGAN KO , TP KAT BLAKANG KO TUH. HAIHH. BERSEPAH OWG MENGATA KAN KAU. AND TAK SUKA NGN PANGAI KAU TAUUUU !. ko je tatauu. atau buat-buat tatauu. Allahu'allam.

dah laa. mls nk citer pasal kau. hope kauu brubah la yee bedah :P
sbb kalau kau terus cmney , alamaknye tade owg la nk berkawan ngn kau tuhhh.


sekian , terima kasih. asslmualaikum :D






No comments:

Post a Comment