Thursday, February 3, 2011

love guy who's smell good . awww.



hahaaa . loveeeeeeeeeeeeeeee guy who's smell good. reallyyy tauuuu :'D

kalau jalan-jalan tuh kan , if nampak yang handsome handsome trus ckp lam hati ' mesty dye ney bau best kan.' hahaaa pastu duk dekat-dekat sikit and tarik napas dalam dalam , and curi curi bauu :P haaahhh.... LOL

hahahaa. if bau yang best , waahhh mcm nk pengsan pun ade :D mcm nk pegy peluk peluk jeee.
aihhh. no no no no. saje je cakap. hehee. tapi kadang kadang tu smpai teringat ingat bau dye .
bukan muka tuan empunya . tapi bau badan lelaki tuuu. kah kah. opsss * lebehh pulak

bagi aku , kalau muka tak handsome pun kan , asal jeee badan dye bau okay da cukup.
bau je dah boleh menarik perhatian aku tauuu. tu belum lagy cakap pasal aset muka, style and segala jadah yang lain. hahaa. yang lain tak penting mana. maksud aku , yang lain tu kalu dapat yang handsome , berstyle , educated and bla bla bla tuuu kire bonus* la kan. hehe :P

and aku percayeee yang semuue gurl suke lelaki yang bauuu bagus kan?
takan laaa nak yang busuk busukk betul tak ? tapi kalau ade yang suke tu , takleyh nak kate ape -.-
tu hak dye , citarasa dye. haha. kan. asal laa aku asyik gelak jee ek. pelikk pulak. errr. dahla , tu je nak cakap sbenarnye. hihihi.



p/s : ohhh , sekarang dah adew kat terengganu. smlm jumpe bakal kakak ipar and adk ipar kat stesen bas , hentian putra. kuala lumpur. hehe. kebetulan nak balik terengganu jugak. tp dorang tiket bas pukul 11 mlm. aku pkul 9lebih. so dorang teman aku jap* dorang baik. alhamdullilah. harap semua berjalan lancar. amin






2 comments:

  1. betul2.. lelaki kebanyakan busukk! lelaki semua patut baca entry kaknina nie!

    ReplyDelete