Monday, January 31, 2011

chenta or dusta ?

chewahhh :p
tajuk bukan main kan. hahaa. saje jew bikin gempak sikit. kahkah
bukah apew , saje nk kongsi perasaan sikit. berdasarkan ape yang aku lalui jugak sbenarnya.

perasan atau tak yang lelaki ney kan , sblm dapat kite ( pompuan ) ayat yang dia bagi mcm filem hidustan kan?
maksud aku yelah tyme 'part' mengayat tuh aduyyhh pergggghhh , mmg power rangers, power root , super power and berbagai-bagai. hahaaa. sumpah. tak tipu :P

tapi yang aku hairan , bile da dapat ( errr. maksud aku kapel la ) dye buat kite mcm taik pulak.
bile perempuan tu dah takap cintan or dah sayang dye sangat-sangat , mule lah dye buat prangai. kenape ek ? :( kenapa mesty nk berubah ? :(


ape dorang nak sbenarnye ? ke dorang puas haty bile tgk air mata kite jatuh sbb dorang ?
bangga kee ? keee rasa dorang hebat ?
erghhh. aku hairan. pelikkkkkk . smpai sekarang aku ta jumpe jwapan ney.
hmmmm. sedih jugak kadang-kadang. kalau mcm tu, useless jew kalau kite setia kan? betul tak ? baik kite kene kan dorang balik.? tapi persoalannya , sampai bila ? hukkkk. emm.


entah laaaa . tapi aku cakap ney berdasarkan kisah chenta aku ngn seseorg dulu* ehem. tak baik kalau nak ungkit balik kan. kangg adew yang mngamuk bile bace entry aku neyh :P kih kih

tetapi kan , sekarang ,
alhamdullilah bahagiaa. bahagia dengan insan yang bernama firdaus. setelah berkenalan selama 1 tahun 7 bln pun. walaupun banyak dugaaan. dugaaan paling paling dasyat. bgadoh , bertumbuk , tarik wmbot , menanges , ketawee , tersepak lah ape la pung pang pung pang gedebuk buk buk. sumeee ade tauu . tak tipuuuu. yelaaaa. takan asyik nak bahagia jew kan ? =) semua tu sbenar nye mgajar kami erti cinta yang sbenar. chewaah. berjiwang karattts pulak =..= heh. dah dah. nk ckp, yang insyallah dye lah lelaki pilihan :P











No comments:

Post a Comment