Saturday, April 27, 2013

# cant sleep... ( T____T )

now 1.06 am . what am I doing? can't sleep :(
padahal badan penat gilagila :'( balik kerja pukul 11.30 pm , so spatotnya aku tido masa ni. tapi emosi aku tak beberapa nak stabil. banyak masalah yang aku fikir. it's hurting me so much.

fighting with sibling. kau ingat aku selesa? kau ingat aku suka? KALAU BOLEH NAK BAHAGIA JE HIDUP NI.
but apa bole buat non? entahla. aku sebenarnya seorang yang sangat pemaaf. aku bukan jenis yang pedendam.
kalau adik aku nombor dua tu yeaaa. sangat pendendam. maksud aku , dia akan sentiasa ingat apa yang orang buat kat dia. even kalau benda tu dah pun berlalu dalam tempoh masa 10 tahun. tapi aku?

aku bukan macam tu. aku suka bising. mulot tak duduk diam. bisa. pedas. semua ada kat aku. tapi aku jenis senang nak maafkan orang.
walaupun di fitnah dengan teruk :) takpe, Allah swt ada ;)

tapi kali ni? mungkin hati ni dah kering. dah tak basah macam selalu ;) sorry to say YOU hurt me too much.
banyak kali bergaduh perkara sama. letih. aku dah penat. aku bosan. sampai masa aku diam. membatu lebih baik daripada bercakap lagi dengan kau. kau boleh potpetpotpet dengan orang lain. tapi dengan saudara kau sendiri? entahla. kalau aku tulis pun tak membantu kau berubah pun. kau cakap je kau berubah. tapi dalaman?

nak kata aku mengungkit? kau mengungkit dulu :)
penat nak cerita benda yang sama. aku rasa sampai tua pun perangai kau tak berubah. susah nak lupakan apa yang kau cakap kat aku :)

betul la orang kata...
terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata.. buruk padahnya ;)

biarlah masa yang menentukan segalanya... mungkin aku akan maafkan kau. tapi bukan sekarang. mungkin akan datang.

macam mana mama aku terasa hati dulu , macam tulah apa yang aku rasa sekarang. Nauzubillah min zalik.

:)


No comments:

Post a Comment