Tuesday, June 21, 2011

terasa jauh.. hurmmm

okay. aritu aku dah janji yang aku taknak jiwang karat karat lagi kat belog nih. tapi tak boleh la. jiwa aku memang jenis suka meluahkan perasaan. aku tak suka pendam.


kalau ada maksalah pape je , mesti kawan kawan aku atau pun famili aku yang jadi mangsa. hihi. dengar leteran aku. dan juga pakwe aku :(


bukan apa. kalau pendam aku boleh sakit kepala bila duk pikir sorang-sorang. apa kata ajak orang lain sekali pikir maksalah aku. so takde la aku berat sangat nak tanggung sorang diri kan? haha. kejam tak ? taklah. sharing is caring. ahaks.


so nowdays , aku rasa sunyi. sebab sipakwe sibuk jee bekerjeeeee. arghhh damn. dah jarang text. kalau dulu asyik 24jam je handphone kat tangan aku. sekarang , 6 jam je dlm tgn aku (': sungguh menyayat hati. serius.

kadang kadang nangis jugak sorang-sorang. tak ke bongok aku nih? dia bukan gi mengatal pun. pegi kejeee. eeee. nak emo segala bagai? apeee laa ek ? :'(


dia pun dah marah aku coz asyik emo tak pasal-pasal. emmm :(


okay. aku kene kuat. aku kene kuat dalam semua keadaan. famili prob , chinta prob , study problemo. semua aku kene tolak tepi bab emo-emo nih. aku kene kuat!

&&

alhamdullilah... perkembangan terbaru mama aku dah sihat sikit. sama sama doakan beliau ye. harap semakin sihat hendaknye. insyAllah.


okay lah. kawan aku dah memekak ajak pegy makan. hehe. oke bye!



p/s : i dedicated this song for him (;

No comments:

Post a Comment