Saturday, April 16, 2011

aku rindu dia hmmm :(

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-






rindu siape lagi kalau bukan encik buah hati saya ni. ishhh. rindu melampau :'((



dia rindu aku ke tak ek ? huuuuu T__T









ney time kitorang kuar aritu. takdela lame sangat. tapi boleh la diconsider kan dah basi. haha tapi aku nak jugak upload kat sini! :(













tu diaaaa buah hati saya :') rinduuu dengan dia nih. dia manja. comel tak ? comel tak? cakaplaaa comel . hihi * gedik pulak aku. err.






rinduu sangat sangat :( dah seminggu tak berjumpe. kadang-kadang sebulan tak jumpe. sabar jela. nak buat macam mane. aku di kuala lumpur and dia di kuala terengganu :(


hmmm. dahla aku sekarang busy dengan kerja. sian dye tauu. semalam aku pulak tertidoq awal. ishhh. memang tak balas laa mecej dia nih. huuuu. sorry sayang. nasib baik dia paham. heart you so much <3

No comments:

Post a Comment