Sunday, May 15, 2011

frust

tak habis habis update pasal dia.. hurmmm. pasal dia je yang duk bermain dalam fikiran ku. aku nak kene berubah ni.

aku cuba untuk tidak berfikiran cetek. nina oh nina... kenapa dengan awak ni.

sekarang bukan masa nya lagi untuk fikir ke arah yang bukan sepatutnya awak fikir pada masa umur awak sekarang ni. belajar dulu , bila dah capai goal baru lah boleh fikir.


arghhh... stress betul ni. lagi pun , entah adakah dia ke yang akan bersama dengan aku masa akan datang ? Allahu'alam.


banyak betul perbezaan antara kami. kadang dia buat aku rasa letih. letih cuba sedaya upaya untuk menutup perbezaan kami. padahal dah memang terang lagi bersuluh yang dia sangat berbeza dengan aku.

aku macam ni , dia macam tu. dia suka ni , aku suka tu. kadang kadang aku rasa annoying jeh. hurm.

aku hanya berdoa dan terus berdoa. selagy termampu.

No comments:

Post a Comment