Friday, March 4, 2011

kesilapan ku , keegoanmu

putarkan lagu ini :



Salah saya.

Okay. Saya rasa saya bodoh buat awak macam tu. Saya menyesal. Untuk ke 1000 kali nyer. Saya mencabar dan menguji awak tanpa pengetahuan awak. Dengan macam-macam perasaan marah telah saya marahkan awak. Saya tahu saya tak patut buat awak camtu. Tapi perasaan saya yang sememang nyer yang gile ney. Konon nya hanya nak mengUJI tahap kesabaran awak pada mulanya, betukar jadi teruk dan makin teruk. (semuanya dirancang) And saya tahu awak marah sangat kan? =( sumpah saya mintak maaf.

Ini memang silap saya. Saya mengaku. Goshhhh. Aku melebihi batas. Dan sekarang dia dah tak boleh nak terima aku... :’( aku rasa dia memang dah tak nak dekat aku kowt. Hurmm.

Bila ingat balik. Dah hampir 2 tahun hubungan aku dengan dia. And memang aku sayang dia sesangat. Tapi , kalau dia dah taknak apa aku boleh buat kan ? ( menangis ) dan aku percaya qada dan qadar.. kalau dah tertulis jodoh aku dengan dia. Dia akan cari aku balik. Aku berharap sangat. Tapi ..... grr. Hmm. Im such an idiot girlfriend isnt it? T__T iskk ..

Tapi aku tak puas haty , kenapa disebabkan sebab yang bodoh? Yang aku sendiri cipta ? grrrrr. Menangis pun tak guna. Mengadu nasib pun tak guna. Sebab apa? Sebab AKU SENDIRI YANG CIPTA SEMUA INI. Arghhh. Stress sangat :’(

Takpa lah nina , chill chill . sob. . apa-apa pun. Aku takan berhenti berharap. Agar dia akan maafkan aku. Balik semula dekat aku. BERHARAP JELAH. Isk.. apelah nasib.




******



Tadi lecturer tiba-tiba bagy tazkirah. Memandangkan hari ni hari jumaat kot. Entah. Sebelum ney tak penah pulak bagy tazkirah segala ? tah. Maybe dia tahu aku sedih kowt.? Cehh. Perasan. Huuuuu :’(


( Dia cakap secara general la. Untuk semua student lam kelas aku)


hey. You tahu tak. Kalau you ada maksalah, just let it be lah!. you are young. Kenapa nak depress segala bagai ? yang lepas biakan ia berlalu dari hidup you. Maksalah boyfriend ke , maksalah musuh ke, or ape-ape je. Biar kan. Just tnya diri you apa goal you yang sebenar ? apa aim you ? dan hidup ini sememangnya begini. Seolah-olah macam jalan raya. Kadang-kadang ada traffic light , kadang-kadang kita akan terjatuh dalam lubang , kadang ada orang yang asyik suruh kita majuu ke depan , kadang- kadang akan ada kereta lain buat kita terkejut , crash laa and blabla and kita terpaksa melihat kiri , kanan depan dan belakang untuk meneruskan perjalanan kita. Kita mesty tahu kekuatan kita. Dan kita mesty kuat! Cuba untuk capai goal kita. Iaitu untuk masa hadapan. ‘



*********



Yup. Ada betul nyeee. Tapi aku still sedih tahu takk.. hurmm.. bukan senang nak lupakan semua ney. Weyy. Gila keeee ? hmpir 2tahun tu babe. Arghh. Tapi , kawan-kawan aku ramai yang bagy semangat. Diorang baik. Dan diorang tengok aku nangis T____T isk.. aku tak peduli! Aku nak nangis gak. Bialaa orang nak cakap ape. Sedihhhh tahuuuu! Waaaaaaaaaa. Ya allah , kuatkan semangat aku.

Okay lah. Aku nak sambung nangis. Aku serahkan semua ney pada tuhan. Aku percaya tuhan yang tahu yang mana buruk dan baik untuk aku. Kan. Okay. Byee :’(



No comments:

Post a Comment